Gyakori kérdések
1. Mikor kapod meg a rendelést, ha ma megrendeled?
Rendelésedet munkanapokon délig feldolgozzuk, és általában 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott futárszolgálat. A pontos kézbesítés a futárszolgálattól függ, amelynek terheltsége akciós vagy ünnepi időszakokban megnövekedhet.
2. Mit tegyél, ha esztétikai hibás vagy téves terméket kaptál?
Írj nekünk a megrendeles@szupiszuper.hu címre. Csomagold vissza a terméket az eredeti dobozába, és várd a futárt, aki címkét hoz és visszaviszi. Újra rendeld meg a terméket, mi csere funkcióval küldjük az újat. A visszaérkezett termék ellenőrzése után visszautaljuk a pénzt, ha jogos.
3. Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelés után?
Visszaküldheted a sértetlen és bontatlan terméket címünkre. Amint megérkezik, és mindent rendben találunk, visszautaljuk az összeget a megadott bankszámlaszámodra. Cím: 2120 Dunakeszi, Déli Ipari Park, Pallag u. 23. Kérünk amennyiben utánvéttel rendelted meg a csomagot, e-mailben írd meg nekünk a visszatérítéshez szükséges adatokat is!
4. Miért nem kaptál értesítést a rendelésed státuszáról?
Ez technikai hiba lehet. Írj nekünk, hogy utánanézhessünk. Ha a csomag már a futárszolgálatnál van, küldünk egy csomagkövetési számot, amivel nyomon követheted.
5. Hogyan módosíthatod a rendelésedet?
A rendelés utólagos módosítása sajnos technikai akadályokba ütközik, ezért javasoljuk a rendelés törlését, majd a kívánt termékekkel való újbóli rendelés leadását.
6. Mit tegyél, ha sikertelen volt a bankkártyás fizetés?
Ha nem sikerült a fizetés, elküldjük a megrendelésedhez tartozó bankkártyás fizetési linket e-mailben. Ha nem érkezik válasz tőled, telefonon is megpróbálunk elérni, hogy a rendelésedet sikeresen lezárhassuk. Kétszeri sikertelen kapcsolatfelvételt követően sajnos töröljük megrendelésedet.
Tájékoztatás a rendelésekkel és kézbesítési időkkel kapcsolatban
A rendelésed során kérlek, vedd figyelembe az alábbi fontos információkat a kézbesítéssel kapcsolatban:
Rendelés feldolgozása: Ha hétköznap délig leadod a rendelésed, azt még aznap feldolgozzuk, és átadjuk a futárszolgálatnak. Normál esetben a feldolgozás és az átadás akár 24 órát is igénybe vehet.
Mikor dolgozunk?: Rendeléseid feldolgozása hétfőtől péntekig történik. Hétvégén és ünnepnapokon a feldolgozás szünetel.
Akciós időszakok: Olyan kiemelt időszakokban, mint a GLAMOUR-napok, Black Friday vagy az ünnepi szezon, előfordulhat, hogy a futárszolgálatok túlterheltsége miatt hosszabb lesz a szállítási idő.
Értesítések: A futárszolgálat e-mailben vagy SMS-ben tájékoztat a csomagod kézbesítésének ütemezéséről.
Futárszolgálati kérdések: A szállítással kapcsolatos információkat közvetlenül a futárszolgálattól tudod megkérdezni, mert az ütemezésükbe nincs beleszólásunk.
Köszönjük a türelmed és megértésed, ha a megnövekedett forgalom miatt néha több időre van szükség a csomagod célba juttatásához!
Szállítási és vásárlási információk
Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás:
-
A Foxpost kizárólag munkanapokon dolgozza fel a csomagokat, és automatikus értesítést küld már a csomagszám létrejöttét követően, így azonnal nyomon tudod követni rendelésedet.
-
A csomagautomatába történő kézbesítésről a Foxpost e-mailben és SMS-ben is értesítést küld, amint a csomag elérhetővé válik az általad kiválasztott automatában. Az értesítéstől számított 5 munkanapig van lehetőség az átvételre.
-
A csomag útját a Foxpost hivatalos nyomkövető oldalán tudod nyomon követni:
-
https://foxpost.hu/csomagkovetes/
-
Webáruházunkban a munkanapokon 12:00-ig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a Foxpost rendszerének. A kiszállítás várható időtartama 2–3 munkanap.
-
Utánvétes fizetés esetén az automatánál kizárólag bankkártyával lehet fizetni!
-
Az utánvét díja: 0 Ft
Szállítási költség Foxpost automatába:
0 Ft – 99.999 Ft rendelési összeg között: 890 Ft
100.000 Ft felett: ingyenes szállítás
GLS futárszolgálattal való kiszállítás:
-
A GLS futárszolgálat munkatársai kizárólag hétköznapokon munkaidőben szállítanak. A kézbesítést megelőzően a GLS futárszolgálat értesítést küld önnek a kiszállítással kapcsolatban.
-
A GLS értesítő e-mailjében lehetősége van megváltoztatni a szállítás időpontját, helyét és módját!
-
A csomagszám megadásával itt tudja nyomon követni rendelését: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
-
Webshopunkra munkanapokon a délig beérkezett rendelések még aznap átadjuk a futárnak. A kiszállítási idő 1-3 munkanap között várható.
-
Utánvétes fizetést választva a GLS futárszolgálatnál a csomag átvételekor készpénzben és bankkártyával is lehetősége van fizetni.
-
Utánvét díja 590 Ft!
-
A kiszállítás költsége:
0 Ft és 99.999 Ft között: 1.790 Ft
100.000 Ft felett: ingyenes
A megjegyzésbe írt kéréseket feltüntetjük a csomag címkéjén! A címkén rendelkezésre álló hely miatt kérjük csak röviden, pár szóban fogalmazza meg üzenetét!
GLS csomagautomatába történő kiszállítás:
-
A GLS futárszolgálat munkatársai kizárólag hétköznapokon munkaidőben szállítanak. A kézbesítést megelőzően a GLS futárszolgálat értesítést küld önnek a kiszállítással kapcsolatban.
-
A GLS értesítőt követően 7 nap (hétvége is!) áll rendelkezésre a csomag átvételéhez!
-
A csomagszám megadásával itt tudja nyomon követni rendelését: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
-
Webshopunkra munkanapokon a délig beérkezett rendelések még aznap átadjuk a futárnak. A kiszállítási idő 1-3 munkanap között várható.
-
Utánvétes fizetést választva a GLS automatánál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges!
-
Utánvét díja 0 Ft!
-
A kiszállítás költsége:
0 Ft és 99.999 Ft között: 1.790 Ft
100.000 Ft felett: ingyenes
MPL házhozszállítás:
-
Az MPL munkatársai kizárólag hétköznapokon munkaidőben szállítanak. A kézbesítést megelőzően az MPL értesítést küld önnek a kiszállítással kapcsolatban.
-
A kiszállítási idő 3-5 munkanap között várható.
-
Utánvétes fizetést választva az MPL futárszolgálatnál a csomag átvételekor készpénzben és bankkártyával is lehetősége van fizetni.
-
Utánvét díja 590 Ft!
-
A kiszállítás költsége: 2.990 Ft
Személyes átvételt jelenleg nem tudunk biztosítani!